|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?
Jeg tenker at det kan være like naturlig med delte uker når man bor slik. Hvis det skal være et poeng at barna er omtrent like mye hos begge, det varierer jo fra familie til familie.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Den løsninger høres ille ut synes jeg, verre enn å flytte fram og tilbake. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
på slep
Jeg har lest om en familie som hadde en leilighet som dette. Jeg tror de praktiserte at barna var annen hver uke hos hver forelder. Jeg har barn som liker forutsigbarhet og tydelige rammer. Da hadde det vært ille for dem å ikke vite fra dag til dag hvor de skulle spise middag og hvem som ønsket dem god natt. Skulle jeg bodd slik hadde jeg også hatt behov for rammer som sa når jeg kunne være ute om kvelden og når jeg var hjemme med barna. Nå kunne nok ikke jeg bodd slik uansett, så mulig dette passer for helt andre typer enn meg.
|
|
|
#4 |
|
|
Rammer og det å kunne gå ut om kvelden og sånn tenker jeg jo må være ok, men strikt inndeling i min uke/din uke som innebærer barnefri og avvisninger tett på tror jeg ikke er bra. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
på slep
Sv: Hvem kan bo i en skilsmisseleilighet?Slik du skisserer blir det nesten som å bo sammen, men med hvert sitt soverom og stue. Hvis barnet er sur på mor og skriker fordi det ikke fikk lese mer på senga så skal far komme inn og løse konflikten? For meg virker dette som oppskriften på forvirring og kilde til konflikt. Folk er vel ulike. De fleste jeg kjenner som ikke bor sammen er fleksible og hjelper hverandre hvis de trenger å bytte dager. Klare avtaler om hvordan man har det og fleksibilitet begge veier ser ut til å være det som gir best resultat hos de jeg kjenner.
|
|
|
#6 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|