|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018Utenom å bruke tid og krefter på ting som gjer meg godt (omtrent det samme som parantesen til Heilo) så telle eg på knappane om å ha i første omgang første halvår kjøpefritt. Kjøpestoppen skal omhandle klær, sko og interiør.
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Nyttårsforsett 2018
Jeg sysler faktisk med tanken om andre veien - bygge opp en garderobe. Har stått på tapeten i mange år, men ikke nådd opp i konkuransen om hva jeg skal gjøre.
|
|
|
#3 |
|
Er frisk!
|
Sv: Nyttårsforsett 2018Ikke gå på ny smell. Det vil si først komme seg av smellen jeg er inne i nå. Så bli enda mer nøye med søvn, mat, vanndrikking og styrketrening enn jeg har vært dette året. Trodde jeg var i mål, men den gang ei.
|
|
|
|
#4 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nyttårsforsett 2018
Eg held på mitt. Ingenting kjøpt av hverken klær, sko, blomster, puter, lys etc.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|