|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Juletråden 2017
Jeg er gift med en som synes samfunnsfokuset rundt jul blir verre og verre, han mister julestemningen av det og synes julen har mistet mye av innholdet. Jeg skjønner hva han mener, og de siste årene har jeg sendt ut SMS-er om at vi kun kommer til å kjøpe gaver til de vi feirer julaften sammen med. Jeg setter stor pris på å både gi og få gaver, men jeg har ikke greid å kose meg med dette når jeg har opplevd det som en plikt. Vi har heller ikke store familier, noen av oss. Så jeg insisterer på å kose meg med klementiner og julemusikk, samt god mat og sosialt samvær. Sist redigert av Hyacinth : 26-11-17 kl 21:34. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Juletråden 2017Helt enig! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
Sv: Juletråden 2017Med tanke på snøfattige vintre de siste årene, burde jeg muligens investert i en sånn |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Juletråden 2017Noen ble visst inspirert av at vi satte på julelysene ute i går for i dag hadde de nærmeste naboene gjort det samme. Hyggelig å komme hjem i mørket og bli møtt av koselige lys.
|
|
|
#6 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Juletråden 2017Kjøpte lyslenke på 75m i stad. Skal surres fra trapperekkverket og rundt hele terrassegelenderet. Lyser nok litt opp nå i desember.
|
|
|
|
#7 |
|
i tåkeheimen
|
Vi kjøper kun til nevøer, nieser, gudbarn (alle så lenge de er i barneskolealder), foreldre og unger. Og så får minste broren min, som ikke har barn, en liten ting fordi jeg vil, og så kjøper jeg til to venninner. Det blir likevel en del når både mannen og jeg har mange søsken. Akkurat nå har vi ni nevøer og nieser i gavealder, og omtrent det samme over.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|