|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)Hvis alle som hadde brukt tid og krefter på å irritere seg over hvordan andre (blant annet) viser engasjement hadde brukt denne tiden og kreftene på å gjøre noe bra i stedet for, hadde vi kommet et stykke ass. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
|
Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)
Ikke sant, det er jo også derfor disse rammene har kommet. For at man skal kunne spre et budskap der folk ER. Det er nok også vært sjelden man viser frem innholdet i lommeboka til hverandre og diskuterer det, til sammenligning. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Stressa før
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er Facebookfilter på profilbilde en "hvilepute"? (Organdonasjon)Jeg har det organdonasjon-filteret akkurat nå, men bytter filter med jevne mellomrom (i valgkampen var det et annet filter!). For meg er filteret kun en måte å sette fokus på organdonasjon-spørsmålet.
|
|
|
#4 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Donorkort på låseskjermen på mobilen virker mye mer personlig og seriøst enn facebookfilter, synes jeg. Veldig smart egentlig! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Eklektisk
|
Helt enig! Og kanskje også få folk til å vurdere om de skal bli donorer? |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|