Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Til USA med fosterbarn

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-17, 13:36   #9
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Til USA med fosterbarn

Tusen takk for svar, alle sammen! Jeg har bedt bvtj om å få en attest på engelsk, og sendt en epost til visa-avdelingen ved ambassaden, og spurt om dette er tilstrekkelig.

Opprinnelig lagt inn av Embriksmamma, her.

Vi har attester på engelsk for våre fosterbarn men har faktisk aldri blitt stoppet - har vært i Frankrike, England og Skottland med dem flere ganger. Er livredd for å glemme attestene da, så de er alltid med.
Be om en på engelsk, du.

Lillebror har vært i Berlin, Tallinn, Gran Canaria og mange ganger i Danmark (også med fly). Men det er bare i London de har reagert på at han har et annet etternavn enn oss. Etter den fadesen ligger attesten alltid sammen med passene våre, for å si det sånn.

Xian-mannen og jeg har forøvrig ikke samme etternavn, men Ullungen har begge navnene (skjønt bare mitt er klassifisert som etternavn). Det får Lillebror også straks adopsjonen er gjennomført.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:06.