|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mange private flyreiser (reiser t/r uten mellomlanding) planlegger du i 20 | |||
| Ingen |
|
37 | 23,72% |
| 1 |
|
44 | 28,21% |
| 2-3 |
|
43 | 27,56% |
| 4-6 |
|
23 | 14,74% |
| 7-10 |
|
6 | 3,85% |
| 11 eller mer |
|
2 | 1,28% |
| Økologisk biodynamisk kortreist brokkoli |
|
1 | 0,64% |
| Deltakere: 156. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?
Flyreiser i jobbsammenheng er det fryktelig vanskelig å gjøre noe med på individnivå. Nå er det vel flere i denne tråden som har sagt at de både jobber for reduksjon i jobbreiser med fly og som til og med har fått det til. Det er jo kjempeflott!
|
|
|
#2 |
|
bits and pieces
|
Er nok veldig mange jobbturer som er tur-retur samme dag.
|
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Mens her står det at 2/3 av alle flights er business. Jeg tror mer på det.
|
|
|
#4 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Satser du på mer miljøvennlige feriereiser i 2017?Også må jeg bare kommentere det noen sa lenger bak om at bonusprogrammene bidrar til mer flying. Det tror jeg altså ingenting på, for de aller, aller fleste. Jeg har reist i jobben siden 1996, på det meste hadde jeg over 100 overnattingsdøgn i året. Da hadde jeg gullkort både på Braathens og SAS. Jeg kan love at 90 % av de poengene gikk ut på dato, selv om jeg brukte dem på en lang ferietur til både meg og kjæresten årlig. Du blir så utrolig møkklei av flyplasser og hotellrom at det er ikke noe du gidder når ikke du må.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|