|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Mine to er og klar for å begynne på skolen imorgen, sommerferien er lang nok.
|
|
#2 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3
Her har de pennal fra førsteklasse. De får selvsagt ikke nytt hvert år, men akkurat i år fikk de nytt alle tre, for dem de hadde var bare filler. Så får de alltid noe nytt, fint innhold, og får velge seg bokpapir, etiketter etc. De to yngste fikk nye sekker i fjor, eldste da hun begynte i femte, og disse får de ha ut barneskolen. Planen er at de får nye når de begynner på ungdomsskolen. Men vi har alltid hatt en liten handlerunde der de får litt nye klær, sko og kanskje en hårklipp til skolestart, fordi de som regel trenger noe nytt på den tiden uansett, og da er det en passende anledning. Så gjør vi litt ekstra stas på dette med starten på et nytt skoleår. Slik husker jeg det fra jeg var barn også.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 20-08-17 kl 23:27. |
|
|
|
|
#3 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag #3Tøybokbind.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|