Sv: [Valg 2017] Eit vanskeleg valg
Opprinnelig lagt inn av Lisa, her.
Helt enig med Candy, hvis du ser på politikken til Sp så er den like ille som FrP, om ikke verre. De blir bare ikke konfrontert med utspillene sine i samme grad.
Jeg er ikke sikker på om jeg er enig med deg, og grunnen til at jeg ikke vet det, er at jeg opplever stort fokus på formidling fremfor innhold.
Dette gjelder jo flere veier - for eksempel var det noen tidligere i tråden som sa at de ikke kjente seg igjen i måten AP sin politikk ble fremstilt på i media.
Opplever at dette er mye av problemet, selv har jeg noen få områder hvor jeg opplever at jeg har god "kontroll" (det vil si: Er så velinformert og kunnskapsrik at jeg gjenkjenner gode valg), på andre områder (her kan jeg trekke frem feks nazisme og andre høyrekstremisme) er jeg helt ute og sykler. Aner ikke hvor stort problemet er, hverken i omfang, utbredelse eller risiko - og klarer definitivt ikke å skille klinten fra hveten. Og det er her jeg savner den gode formidlingen.