|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
geskjeftig
|
Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloDet er kanskje ikke praktisk mht. beliggenheten på fotballbanen, men jeg ville seriøst vurdert tog. Det går vel direktetog fra der du bor til Sandefjord, med stopp i Oslo, innbiller jeg meg?
|
|
|
#2 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloVille også valgt Frognerparken. Både pga pokemonjakten og hvor lett det er å kjøre dit. Om parkeringen er full (aldri opplevd), så fins det parkeringshus rett i nærheten (feks Colosseum). |
|
|
|
|
|
#4 |
|
lider av tastleksi
|
Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom OsloDet har vært fullt på parkeringsplassen ved Frognerbadet hver gang vi har prøvd oss der i det siste.
|
|
|
#5 |
|
bits and pieces
|
Sv: Parkering i Oslo (Pokemon) og rushtid gjennom Oslo
Skulle vurdert det hadde det ikke vært for at vi må hjem igjen ASAP når de er ferdig på søndag.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|