Gĺ tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Pokémon Map

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trĺdverktřy Visningsmĺter
Gammel 08-08-17, 13:57   #1
Luftslottet
geskjeftig

Luftslottet sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 271
Luftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de flesteLuftslottet er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pokémon Map

Jeg holder ogsĺ fortsatt koken, litt egget av at man kan fĺ nye, morsomme ting pĺ raid.

Jeg har noen huller fortsatt, men mangler bare Lugia av de legendariske. Om noen har lyst pĺ et FP-raid i Oslo en ettermiddag, er jeg med pĺ det. Bluen, for eksempel?

Stjernekikkeren 08 + Alkymisten 11
Luftslottet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 14:02   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrřm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme omBluen har et rykte de fleste bare kan drřmme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg holder ogsĺ fortsatt koken, litt egget av at man kan fĺ nye, morsomme ting pĺ raid.

Jeg har noen huller fortsatt, men mangler bare Lugia av de legendariske. Om noen har lyst pĺ et FP-raid i Oslo en ettermiddag, er jeg med pĺ det. Bluen, for eksempel?

He-he, mĺ skynde meg hjem, dessverre, da jeg har holdt av noe i en butikk i Lillestrřm. Ellers mĺ jeg innrřmme at jeg ennĺ aldri har spilt pĺ gym. Det er det Ivar som tar seg av. Sĺ at Lugia var her nede i Slottsparken nĺ, men nřyde meg med ĺ ta en runde rundt huset for ĺ ta en kenguru til.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-17, 14:56   #3
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt avTimar har mye ĺ vćre stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg blir gjerne med pĺ raid en ettermiddag! Jeg har dalt av, gidder ikke ĺ jakte, men fřlger med pĺ raidgruppene i tilfelle det skal dukke opp noe kult i nćrheten av sofaen.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trĺdverktřy
Visningsmĺter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye trĺder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nĺ 02:09.