|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Hotell i Oslo med lett tilgang til RikshospitaletSå vidt jeg kan se på kartet, når jeg søker opp ruten, så stopper buss for bane på Rikshospitalet og ikke nede på ring 3. Så det skal la seg gjøre om det fortsatt er buss for bane i november. Du har jo litt tid på deg, så dette kan vi utforsje nærmere, vi som bor her.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hotell i Oslo med lett tilgang til Rikshospitalet
Det er stopp for buss for trikk i hvert fall ved avskjørselen fra Ring 3 ved Slemdal/Vinderen. Jeg kan undersøke mer når jeg er hjemme igjen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Glamorøs
|
På Ruters sider står det at de stopper ved "Rikshospitalet, avkjøringsrampe fra ring 3 mot Slemdalsveien."
|
|
|
#4 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
På kartet er stoppen tegnet inn ved bygningsmassen - kanskje de trenger en ny kommunikasjonsperson. Kjennes nesten som om jeg må ta en tur med bussen i helgen bare for å sjekke.
|
|
|
#5 |
|
villende
|
Det var det jeg trodde (jeg kjørte forbi busstoppet med buss i går, og tenkte at det var litt pussig at de ikke lot bussen kjøre hele veien opp til trikkestoppet som ligger på sykehuset, siden noe av poenget med trikken nettopp er at den stopper ved hovedinngangen, noe som gjør det enklere for folk som ikke er så lette til bens å ta kollektivt). Det er et kort stykke å gå fra busstoppet, men det er oppover og er omtrent like langt som å gå fra Gaustad t-banestasjon. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|