|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Angi en nabo
Saklig. Jeg nevnte det fordi jeg nylug har hatt noen slike saker på jobb og de lå fremst på tungen. Jeg er også for å melde skattesvindel, og applauderer alle som tipser skatteetaten. De vil gjerne ha tips. Selv har jeg tipset flere ganger.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Angi en nabo
Det må du jo gjerne si så mye du vil, men jeg mener helt oppriktig at vi de siste årene, ikke bare i Norge, men f.eks. også i USA har fått en kultur der vi sparker nedover fremfor oppover. Og det ser man veldig godt når det gjelder nettopp dette: vi er mye mer bekymret for om noen urettmessig får opphold i landet enn at rike mennesker slipper unna med enorme summer i skattejuks. Vi godtar at de samme rike menneskene får enorme summer i skattereduksjon samtidig som vi er redde or at uføre skal få "for mye".
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|