Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Valgets kval: Garmin eller Suunto?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-08-17, 22:47   #1
Sol
Skinner

Sol sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Sol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelenSol er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Valgets kval: Garmin eller Suunto?

Jeg er på min tredje Garminklokke og er superfornøyd. Jeg har byttet av rene snobbegrunner, ikke fordi klokkene har røket. Jeg syns brukervennligheten er god, synkonisering med app likeså. Og jeg elsker løpenerdingen man kan gjøre når man bruker pulsbelte.

Gammel 01-08-17, 22:49   #2
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sol, her.

Jeg er på min tredje Garminklokke og er superfornøyd. Jeg har byttet av rene snobbegrunner, ikke fordi klokkene har røket. Jeg syns brukervennligheten er god, synkonisering med app likeså. Og jeg elsker løpenerdingen man kan gjøre når man bruker pulsbelte.

Jeg heller i den retningen, også, egentlig. Men Suunto er litt penere, selv om jeg hver gang jeg har prøvd den på i butikk, har syntes den var alt for stor.

Gammel 03-08-17, 19:38   #3
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Her kan jeg bare signere 100%

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-18, 20:33   #4
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Her er jeg også. Er nok på min fjerde nå tenker jeg. Jeg gikk for Fenix 5s, da jeg syntes den var finest (av Garmin klokkene).

Gammel 09-10-18, 20:34   #5
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Her er jeg også. Er nok på min fjerde nå tenker jeg. Jeg gikk for Fenix 5s, da jeg syntes den var finest (av Garmin klokkene).

Og nå ser jeg at det er en gammel tråd....Fortsatt godt fornøyd med 5S

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:36.