|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Noen som skal på Norway Cup her?Problemet er at vi bruker opp det lille vi har av feriebudsjett på en fotballcup. Vi kunne selvsagt nektet ungen å dra, men det er ikke så aktuelt. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Drømmer
|
Sv: Noen som skal på Norway Cup her?
Kan dere bli noen ekstra dager i Danmark? |
|
|
|
|
|
#3 |
|
~~~~~~~
|
Å leie hus rundt Hjørring den uken koster 2 armer, 1 bein og det hvite ut av begge øynene. I år booket vi oss hotell i Aalborg - en HELT annen pris og veldig hyggelig sted å være om kveldene.Ingen overfylte restauranter, 10 min lenger å kjøre i teorien, men du slipper kø på småveiene fra f.eks. Løkken. Fra Aalborg tar det 30 min på fine motorveier. Gå inn på Trivago allerede nå.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 30-07-17 kl 15:23. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi har faktisk funnet oss en leilighet i Løkken til en helt overkommelig pris. Vi har betalt depositum allerede. Tok ikke sjansen på å vente. Vi må bo i nærheten av huset der trenere og spillere skal bo, de skal hentes etter frokost og kjøres tilbake på ettermiddagen. Og vi må være tilgjengelig hvis det er noe. Så vi har funnet et sted 15 min fra der de skal bo. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|