Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-07-17, 11:35   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Noen som er gode på FB (hvem som vises i feeden)

Takk alle sammen

Opprinnelig lagt inn av Normy, her.

Som regel vises innleggene fra vennene som du allerede har "vist interesse for" først. Det kan være at du har søkt opp vedkommende, nettopp blitt venn med, eller likt, delt eller kommentert på innlegg de har hatt tidligere. Jo mer interessert du er, jo mer vises de

Ja, i akkurat dette spesielle tilfelle mener jeg at jeg har vært interessert. Vi gikk på skole sammen, hun har gjort dette til et levebrød (tatoo, eget studio) og bruker vel FB delvis for å vise frem arbeidet. Jeg opplever at jeg har likt (med god grunn! Hun er veldig dyktig ) alt hun har lagt ut (nå må jeg jo si etter å ha lest denne tråden at jeg er usikker på hva jeg har sett av det hun har lagt ut)

Synes det er mye rart med FB nå. Jeg følger en del kommersielle sider på FB (type butikker) og de kommer ikke opp i feeden min til vanlig, men de kommer opp som sponset. Tenker det må være lite poeng for firma å ha egne sider på FB hvis de alikevel på reklamere.

Gammel 28-07-17, 11:41   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Synes det er mye rart med FB nå. Jeg følger en del kommersielle sider på FB (type butikker) og de kommer ikke opp i feeden min til vanlig, men de kommer opp som sponset. Tenker det må være lite poeng for firma å ha egne sider på FB hvis de alikevel på reklamere.

Det er (dessverre) sånn FB fungerer for bedrifter. Legger en bedrift ut en melding på FB uten å sponse den når de ikke mer enn en brøkdel av de som de ønsker på grunn av FB sine algoritmer. Derfor er det blitt veldig vanlig at de betaler for å få annonser opp i din feed, og du får de da opp som sponset. Det kan også være at de ønsker kun å nå ut til en spesifikk målgruppe (geografisk, kjønn eller alder f.eks.) og da må posten betales for kun den målgruppen og du får den opp som sponset.

Gammel 28-07-17, 12:04   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Isj, så utrolig kjedelig, Adrienne! De jeg følger er rimelig små, lokale butikker så jeg er ganske sikker på at de ønsker å nå ut til "alle" som følger dem (tror mao ikke dette er bevisst markedsføring fra butikkene sin side i forhold til målretting)

Gammel 28-07-17, 12:24   #4
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Isj, så utrolig kjedelig, Adrienne! De jeg følger er rimelig små, lokale butikker så jeg er ganske sikker på at de ønsker å nå ut til "alle" som følger dem (tror mao ikke dette er bevisst markedsføring fra butikkene sin side i forhold til målretting)

Du kan gå inn på siden deres og gå på innstillingene at du ønsker å se disse først i nyhetsoppdateringen din. De jeg ikke vil gå glipp av har jeg gjort det på.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:21.