Sv: Ullared
Det er litt sånn Sparkjøp, Jula og Rusta i ett. Og så er det forferdelig mye folk der, så det er lurt å lage en plan. Jeg er litt klaustrofobisk, og sleit litt med menneskemengdene. Det er folk OVERALT og eneste gang jeg følte jeg hadde oversikt var i trappen/rullebåndet mellom etasjene. DA først så jeg strukturen på etasjen under.
Pass på å ta med trillevogn FØR dere går inn i senteret. Vi var helt uforberedte på at trillevognene sto et stykke på utsiden, og at vi trengte 10-ere (eller var det 20-ere?) for å bruke dem. Det var kø til disse trillevognene også, så vi endte opp med 3 bærbare handlekurver. Det var skikkelig upraktisk og smått, når hovedmålet med Ullared var å handle billig utstyr til HESTEN vår...
Køen til kassene er uendelig, og strekker seg inn i matvareavdelingen sånn at du, når du står i kø, hele tiden må slippe folk forbi. Herlig irriterende. Det er noe sånn som over 70-kasser, så hvis man gidder KAN det lønne seg å ta en runde for å se om noen er mer effektive enn andre.