Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag #2

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-17, 09:03   #841
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag #2

Ok, den fortjener en selvstendig kommentar!

Gammel 12-07-17, 09:10   #842
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Bursdagssønn. For første gang på mange år feirer vi en frisk gutt.

Gratulerer med sønnen Blondie. Både bursdag og god helse på en gang, livet blir ikke bedre da?

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-07-17, 09:16   #843
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Dette. Så veldig vel unt!

Gammel 12-07-17, 09:17   #844
ingling

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Og sånn ellers: Tanken på at jeg skal tilbringe kvelden med tre veldig bra damer.

Gammel 12-07-17, 12:04   #845
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer! Også så godt å høre han er frisk.

Gammel 12-07-17, 16:44   #846
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Propud på tilbud.

Joika er ikke aktiv  
Gammel 12-07-17, 17:01   #847
Bergensis
Ventar stadig på vår

Bergensis sin avatar

Bergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt avBergensis har mye å være stolt av
Standard

Kvar?

Gammel 12-07-17, 17:06   #848
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg fikk svar på noen spørsmål fra astronauten Clayton Anderson!

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 12-07-17, 17:09   #849
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Å få ryddet og vasket skikkelig på barnerommene (veldig lenge siden sist ). Mannen laget en plassbygget loftseng til storebror, og vi har satt inn godstol og skrivebord under. Endelig føles ikke rommet hans så lite lenger. Alle lekekasser ble ryddet, vasket og sortert og det var omtrent en million leker og hybelkaniner under alle sengene. Og det berget av kosedyr, dukker, bøker og dingser som lillesøster bare MÅ ha i sengen hver natt (Hvordan får hun plass til å sove?) fikk plass i skuffene i det nye nattbordet hennes og nå skal sengen holdes ryddig. Til sammen på barnerommene kvittet vi oss med en hel søppelsekk med søppel og ødelagte leker, fire bokser med leker de ikke bruker lenger som skal selges eller gis bort og en hel haug bøker de er for store til eller som ingen likte. Jeg er utslitt, men nå lukter det nyvasket og det er en fryd å gå inn på barnerommene og vite at det ikke er så mye som en bitteliten legobit eller støvdott i ett eneste hjørne (så lenge det varer...).

Gammel 12-07-17, 17:42   #850
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Handlerunde for å få kjøpt de siste tingene til valpen vår kommer! Hele familien svever på en rosa sky akkurat nå. Skikkelig redebygging her hjemme, ser nesten ut som en dyrebutikk. + nyslått plen i hagen og trimming av hekk. Ser så ryddig og velstelt ut!

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 12-07-17, 17:52   #851
ming
i tåkeheimen

ming sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 11
ming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de flesteming er kulere enn de fleste
Standard

At 14-åringen kom hjem fra kompis for å være barnevakt så jeg får trent. Forhåpentligvis fikser det tungt hode og kurerer værsyke.

Gammel 12-07-17, 23:07   #852
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Myria: Åh jeg husker følelsen av ryddige og rene barneeom , så deilig.

En kollega av Helten kom med sin kone i dag og plukket masse vinblader i hagen. De ble helt over seg av glede for hagen vår. Jeg tror vi kommer til å se mer til dem. De var så koselige (og søte).

Strå er ikke aktiv  
Gammel 12-07-17, 23:30   #853
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Litt sånn kombo av glad og trist egentlig
Tre timer med min bestemor på snart 91, som er syk, og mest sannsynlig snart forlater dette livet. Men det var godt, spesielt det at jeg klarte roe henne ved å synge.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-07-17, 02:19   #854
Blånn

Blånn sin avatar

Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Broren min snublet over et tv-program hvor bestefar var med. Det var så flott å se ham og mormor. Det er 15 år siden bestefar døde og 8 år siden mormor fikk hvile. Programmet var fra før de ble veldig redusert av alder og de var akkurat som jeg husket dem.

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv  
Gammel 13-07-17, 09:14   #855
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At i går kveld da jeg var trøtt og urk og lei ikke fortsatte med enda mer netflix, men halte meg opp etter nakken og kom meg ut i hagen og fikk røsket bort litt meterhøyt ugress og klippet bort døde roser og tatt inn litt roser og litt sånt, og det var så deilig!

Gammel 13-07-17, 15:29   #856
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Hele familien koste seg sammen på badeland! Vi hadde det helt topp, til og med yngstemann som egentlig ikke ville, koste seg.

Guttemammis er ikke aktiv  
Gammel 13-07-17, 15:37   #857
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

At i går kveld da jeg var trøtt og urk og lei ikke fortsatte med enda mer netflix, men halte meg opp etter nakken og kom meg ut i hagen og fikk røsket bort litt meterhøyt ugress og klippet bort døde roser og tatt inn litt roser og litt sånt, og det var så deilig!

Jeg burde gjøre det jeg og. Men jeg er visst ikke helt der enda.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 13-07-17, 22:03   #858
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

De to minste i seng, mannen og eldstemann som sitter i kjellerstua og ser på Spiderman og jeg som får stua for meg selv med pusekatt på fanget, kald drikke, potetgull, TV og strikketøy.

Gammel 13-07-17, 23:00   #859
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg burde gjøre det jeg og. Men jeg er visst ikke helt der enda.

Det som var deilig var ikke at det var en "burde", egentlig, men at jeg egentlig hadde lyst til å gjøre det, men manglet futt til å komme ut av sofaen. Det var jo egentlig mye deiligere enn enda en episode orange is the new black.

Gammel 14-07-17, 16:17   #860
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Har startet ferien med Helten. Nå koser vi oss noen timer i Tromsø før vi tar kveldsbåten nordover. Gleder meg til å komme på plass og være fri for trafikkstøy i to hele, deilige uker.

Strå er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:35.