Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Trygg trafikk på foreldremøte?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 11:10   #1
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Trygg trafikk på foreldremøte?

Men hvor er foreldrene som tar så lett på bilsikring? Tydeligvis ikke her inne, men de må jo finnes et sted?

Jeg ser ihvertfall stadig vekk barn som sitter løse, for små barn som sitter i passasjersetet, seter montert feil og at selene ikke er strammet godt nok. De 2 siste tingene tror jeg folk tar litt lett på, og det som er så viktig...

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 11:22   #2
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av marikken, her.

Men hvor er foreldrene som tar så lett på bilsikring? Tydeligvis ikke her inne, men de må jo finnes et sted?

Jeg ser ihvertfall stadig vekk barn som sitter løse, for små barn som sitter i passasjersetet, seter montert feil og at selene ikke er strammet godt nok. De 2 siste tingene tror jeg folk tar litt lett på, og det som er så viktig...

De finnes kanskje her inne også, men de har sikkert vett nok til å ikke kaste seg inn i diskusjonen.

Gammel 08-07-07, 11:29   #3
Isa
--

Isa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

De finnes kanskje her inne også, men de har sikkert vett nok til å ikke kaste seg inn i diskusjonen.

Tror nok ikke det, når de ikke har vett nok til å sikre barna

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-07-07, 18:34   #4
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes helt klart barnehagen bør blande seg. Jeg hadde en far i barnehagen som kjørte barnet på moped til barnehagen uten hjelm eller med sykkelhjelm. Avdelingsleder spurte til og med gutten om det var morro. Jeg sa da fra at jeg syntes dette var noe de ikke burde oppmuntre. Det var ikke så langt osv. Jeg sa jo at det var uvesentlig. Tror de fortalte at jeg reagerte for jeg får noen sure blikk, ikke at jeg bryr meg.

Jeg synes å kjøre uten bilsikring er uakseptabelt og er noe barnehagen bør reagere på.

Nå har vi ikke det problemet hos oss. Der er det foretrukket å kjøre minibuss uten bilseter. Privatbil har de ikke lov til å kjøre. Frem til nå har jeg kjørt etter med egen bil.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:39.