Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vandrerhjem i Danmark - noen med erfaring?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-07-07, 00:27   #3
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vandrerhjem i Danmark- noen med erfaring?

I Danmark er det en del Rom til leie-skilt langs veiene hvis dere kjører utenom motorveiene.

Hvis dere skal over grensa til Flensburg i Tyskland er www.etaphotels.com sitt hotell i sentrum av grei beliggenhet. Det er også et helt nytt hotell av denne kjeden like ved motorveien ved grensa.

Jeg har aldri vært på vandrerhjem i Danmark og vet derfor ikke noe om dem. Mitt inntrykk er at det er ganske fullt mange steder i Danmark i juli.

Hvis dere tar ting litt på sparket vil jeg anbefale å gå innom turistkontor der dere vil overnatte. Der har de god oversikt over hoteller, pensjonater og private utleiere.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:31.