Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

"Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-06-17, 20:45   #1
zinatara
Bør lage seg en tittel selv

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: "Foreldre, dere trenger ikke å kjøpe gave til læreren..."

Her diskuterer de å gi lærer fotballtur til England. Jeg syns det er helt sinnsykt, men ser ut som resten syns det er en god ide.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 20:47   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Her diskuterer de å gi lærer fotballtur til England. Jeg syns det er helt sinnsykt, men ser ut som resten syns det er en god ide.

Har læreren egentlig lov til å ta i mot en slik gave?

Gammel 14-06-17, 21:00   #3
oslo78
Er frisk!

oslo78 sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Det kan han umulig ha lov til.

Vi har kjøpt gaver til lærerne til ungene i dag - to esker med sjokoladehjerter til de som skal fortsette og en bok til den høyst elskede læreren til Storebror som avslutter i 7. klasse. Storebror kommer til å gå gjennom en real sorgprosess etter siste skoledag er jeg redd. Den mannen har betydd så utrolig mye for ham etter tre år med en lærer som knapt husket navnet hans i 2. - 4. klasse.

Gammel 14-06-17, 21:42   #4
zinatara

zinatara sin avatar

zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg aner ikke. Jeg tenker at det er alt for mye og at det fort blir kleint for lærer å ta i mot en så stor gave. Jeg liker ham godt altså og unner ham en fin gave, men det er jo måte på. Dessverre er det mye tommel opp og "vi er med" på chatten ser jeg, så prøver å se om jeg kan formulere mine tvil uten å virke alt for kjip.

Gammel 14-06-17, 23:23   #5
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zinatara, her.

Hæ? Da går det for langt. Det hadde jeg ikke tatt i mot, heller, en så stor gave er jo helt hinsides.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 23:40   #6
zinatara

zinatara sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

Hæ? Da går det for langt. Det hadde jeg ikke tatt i mot, heller, en så stor gave er jo helt hinsides.

Det ble med ideen heldigvis. Kom inn flere enn meg som syns det ble for mye og det ble styrt i en mer nøktern retning.

Gammel 15-06-17, 02:06   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her ble det visst ikke gave på lærerne verken på det ene eller det andre trinnet til ungene mine i år. Jeg håper de ikke tar det ille opp, de vet vel at vi synes ungene har verdens beste lærere likevel.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:04.