Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

London...hvor bo, og hva MÅ vi bare få med oss?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-05-17, 10:11   #7
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

Sv: London...hvor bo, og hva MÅ vi bare få med oss?

Om dere ikke MÅ bo i tjukkeste West End, anbefaler jeg som alltid Southwark. Fortsatt veldig sentralt, men ikke midt i verste turistgryta. Jeg liker å bo like ved Southwark Tube Station, det gjør transporten enkel (man må jo som regel ta noe tube uansett hvor man bor i London), og det er et område med gode restauranter i alle prisklasser, kort vei til Themsen og for eksempel Tate Modern. Og om dere kommer til Gatwick er det helt utrolig mye greiere å ta tog til/fra Blackfriars enn Victoria.

Jeg/vi bor som regel på Travelodge Southwark, som er billig, rent og med bra størrelse på rommene til London å være. Der er også et Premier Inn like ved, som jeg ikke har bodd på, men det er jo generelt en ok kjede.

Morsomme ting i nærheten inkluderer The Old Vic (anbefales på det varmeste - ser dog ikke ut til at de har forestillinger i begynnelsen av juli, men der er også en kul bar ) og Menier's Chocolate Factory (også et teater; har ikke vært der enda, men det ser ut som et veldig bra sted).

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:01.