|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg har aldri likt Noora, eller blitt særlig imponert av den skuespillerprestasjonen. Den virker veldig påtatt og merkelig. Enda jeg identifiserer meg med Noora som karakter. Men jeg synes Sana er utrolig flink.
|
|
|
#2 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg er egentlig litt enig. Og så synes jeg at Lisa Teige ikke får nok oppmerksomhet for sitt skuespill. Kanskje fordi hun hadde første sesong, da Skam fikk mindre oppmerksomhet. Hun har en helt utrolig naturlighet i spillet sitt. Det er kanskje henne og Tarjei Sandvik-Moe jeg gleder meg aller mest til å se videre i flere ting. Selv om det er mange som er gode. |
|
|
|
|
#3 |
|
One of These Days
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Har du sett Lisa Teige i den kortfilmen Fortellingen? |
|
|
|
|
#5 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000Jeg tror Sana kommer til å bruke chatten fra Sara til Isak som pressmiddel for å gi fra seg bussjefansvaret, men ikke som hevn. Også ligger passordet til Noora der som en tikkende bombe.
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: [SKAM] Innlegg 2003-3000
Enig, Noora-karakteren blir ikke troverdig for meg, og sesong 2 er den svakeste syns jeg. Sesong 3 er jo i særklasse - skuespillerprestasjonene gjorde at den "satt" momentant! Og i denne sesongen, med Sana, og samspillet mellom Sana og Yusef, der klarer de å få til noe bra altså! Gleder meg til i kveld |
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|