Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Hvor store smågutter går i bunad/festdrakt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-17, 19:25   #1
Bloppy
Det kommer seg

Bloppy sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor store smågutter går i bunad/festdrakt?

Jeg har en pode som elsker å pynte seg. Og som omtrent bare går i chinos og skjorte på skolen. Han hadde vel festdrakt siste året da han fylte ni.
Da kjøpte vi dress det året, og han elsket den dressen. Gledet seg til hver gang han skulle bruke den.

Nå går det i uniform på han 17.mai. Men ellers hadde det vært dress ja. Kjøpte ny nå på Cubus. Var eneste jeg har funnet som har stramming i livet. Vi prøvde en fantastisk flott en på junior barneklær. Jakka passet utmerket. Buksa var alt for stor i livet. Og det var visst slim Fit modellen.
Ikke like fin i snittet og i stoffet den fra Cubus. Men han MÅ ha dress til korpset også. På konserter og konkurranser spiller de i dress. Også trenger han den julaften også.

Gammel 24-04-17, 19:29   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bloppy, her.

Jeg har en pode som elsker å pynte seg. Og som omtrent bare går i chinos og skjorte på skolen. Han hadde vel festdrakt siste året da han fylte ni.
Da kjøpte vi dress det året, og han elsket den dressen. Gledet seg til hver gang han skulle bruke den.

Nå går det i uniform på han 17.mai. Men ellers hadde det vært dress ja. Kjøpte ny nå på Cubus. Var eneste jeg har funnet som har stramming i livet. Vi prøvde en fantastisk flott en på junior barneklær. Jakka passet utmerket. Buksa var alt for stor i livet. Og det var visst slim Fit modellen.
Ikke like fin i snittet og i stoffet den fra Cubus. Men han MÅ ha dress til korpset også. På konserter og konkurranser spiller de i dress. Også trenger han den julaften også.

Vi kjøpte dress til eldstemann på Obs, den har stramming i livet. Det har også dressene på Zara. De er veldig fine.

Gammel 24-04-17, 20:14   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Eldste min blånektet når han var 4,5 og rev i stykker hele greia. Etter det ble det dress. Minsten arver.

Gammel 24-04-17, 20:43   #4
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Da vår eldste ble konfirmert for 3 år siden var minstemann, da 9 år, skikkelig fornærma fordi jeg ikke hadde kjøpt ny festdrakt til han!
Storesøster ble konfirmert i slutten av april, så jeg rakk heldigvis å kjøpe ny til 17-mai.

Året etter spilte han i korps, så han har vel ikke brukt festdrakt etter den 17.-mai'en.
Nå synes han det er greit med chinos og skjorte+slips til pent.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:36.