Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Ny god sci fi-serie?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-17, 17:38   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny god sci fi-serie?

Black Mirror. og Har sett alle tre sesongene.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-17, 18:02   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Black Mirror. og Har sett alle tre sesongene.

Jah! Det er noe av det BESTE jeg og sambo har sett noensinne, faktisk. Vi ble skikkelig imponerte. Og ja: .

Vi begynte på Helix i går. Netflix eller Viaplay, husker ikke. Men første episode var i hvert fall veldig bra.

Gammel 24-04-17, 18:29   #3
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jah! Det er noe av det BESTE jeg og sambo har sett noensinne, faktisk. Vi ble skikkelig imponerte. Og ja: .

Fram til forrige uke hadde vi bare sett sesong 1, men nå har vi sett alt sammen. Og jeg har hatt mareritt tre ganger, og jeg bruker vanligvis ALDRI å la meg påvirke slik at ting jeg ser på film. :vettskremt:

Sånn apropos:

Jeg hentet fjortenåringen min på konfirmasjonskurs rett før påske, og da jeg spurte hva de hadde gjort, sa han at de hadde sett en episode av Black Mirror. "Øh, hvilken episode?" spurte jeg da litt nølende, og da han svarte episode 1 av sesong 1, holdt jeg på å svime av. Det er nemlig noe av det mest ubehagelige jeg har sett i hele midt liv, og plutselig sto jeg i et bissi lyskryss i Oslo sentrum og sa KJEMPEHØYT til tenåringen: "Hva? Så dere den episoden med han som hadde sex med den grisen?!?!" Jeg fikk noen rare blikk. Da jeg fortalte det til mannen, ble han helt himmelfallen. Men fjortenåringen var lugn. Han syntes episoden var litt ekkel, men "den var så urealistisk at jeg brydde meg ikke", som han sa.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-05-17, 23:06   #4
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Er det flere episoder av The Handmaid's tale enn de 6 som ligger ute? Altså kommer det flere i denne sesongen? Liker den veldig godt, skuespillerne også.

Gammel 23-05-17, 12:58   #5
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Er det flere episoder av The Handmaid's tale enn de 6 som ligger ute? Altså kommer det flere i denne sesongen? Liker den veldig godt, skuespillerne også.

Kommer vel en episode hver uke nå. I følge imdb så er det planlagt 10 episoder av sesong 1.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-05-17, 13:20   #6
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Yes!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:22.