Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-17, 10:09   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg vurderer å melde meg opp til jegerprøven, ser at det lokale JFF har kurs nå. Noen som joiner meg? I stedet for Tvillingjegerne kan vi bli Urbane Hunters og få vårt eget tv-show! inntektene kan vi bygge bunker av!

Hva skal vi jakte? Duer og grevling?

Opprinnelig lagt inn av Meiose, her.

Har aldri tenkt på dette før jeg på første helsesøsterkontroll her oppe fikk utdelt jodtabletter til både meg og ungene i tilfelle atomangrep. Det er eksotisk på en litt skummel måte!

Eksotisk og skummelt, indeed!

Save
Save

Sist redigert av Tallulah : 16-03-17 kl 10:27.
Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 16-03-17, 10:14   #2
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva skal vi jakte? Duer og grevling?

Save

I denne byen har jeg sett både rådyr, elg, oter (man kan kanskje ikke spise oter?) og hare temmelig nær sentrum. Men kanskje ikke ofte nok til at det er noe å overleve på.

Gammel 16-03-17, 10:26   #3
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har sett elg på t-banelinja, men var merkelig nok ubevæpna.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 16-03-17, 10:26   #4
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje den skrullete gamle bankdirektøren har noe for seg? Han nekter å rydde den store skråningen sin for store trær som er til sjeanse flere km rundt. Han synes det er viktig med dyremangfold. Vi har godt med grevling, rådyr og jordrotter. Men jeg vil ha ordning for toalett, kanskje et forbrenningstoalett i boden. Eget vann, dessverre ingen løsning.

Gammel 16-03-17, 10:28   #5
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

I denne byen har jeg sett både rådyr, elg, oter (man kan kanskje ikke spise oter?) og hare temmelig nær sentrum. Men kanskje ikke ofte nok til at det er noe å overleve på.

Men otern er så sø-hø-høøøt!

Tror ikke det er oter i Oslo, men det er bever. Jeg har en oppskrift på beverhale i en sånn overlevelsesbok.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 16-03-17, 10:32   #6
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men otern er så sø-hø-høøøt!

Tror ikke det er oter i Oslo, men det er bever. Jeg har en oppskrift på beverhale i en sånn overlevelsesbok.

Ja, bever har vi også, men ikke i sentrum. Den er i marka, men ganske nær bebyggelse (og golfbane) den også.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:34.