Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-02-17, 11:41   #1
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Sønnen min bruker mye tid på å spille Plants vs. zombies på Xbox, så jeg regner med at han kan redde meg ved behov.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 11:44   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sønnen min bruker mye tid på å spille Plants vs. zombies på Xbox, så jeg regner med at han kan redde meg ved behov.

Jeg er DRONNINGEN av plants vs zombies, men jeg er allikevel usikker på hvor nyttig det er. Kanskje jeg må begynne planting av zombiedrepende planter i hagen i vår? Matilda har kanskje tips om hva det kan være?

Gammel 20-02-17, 13:38   #3
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Jeg er DRONNINGEN av plants vs zombies, men jeg er allikevel usikker på hvor nyttig det er. Kanskje jeg må begynne planting av zombiedrepende planter i hagen i vår? Matilda har kanskje tips om hva det kan være?

Bare unngå trifider, sånn i første omgang.

Gammel 20-02-17, 13:46   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Gammel 20-02-17, 13:48   #5
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Men de er jo de beste oljeplantene.

Gammel 20-02-17, 14:21   #6
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Men de er jo de beste oljeplantene.

Så lenge det er nok trifidgeværer i bagasjen, går det sikkert ganske bra.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 20-02-17, 14:57   #7
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har faktisk tenkt en del på dette. For to år siden (2015) hadde jeg som nyttårsforsett å rydde i skap, og i matskapet var det mye gammel tørrmat, hermetikk og eksotisk krydder. Da jeg endelig var sånn nogenlunde ajour oppdaget jeg at myndighetene ba oss om å ha et "lite kriselager" hjemme. Det var riktignok mest ment mot ekstemvær, ala at man måtte sitte alene i huset sitt uten strøm i 3-4 dager fordi veien var ødelagt og alle helikoptrene måtte prioritere å transportere ut gamle, syke og gravide.

Da ble jeg fornærmet, gitt! Alt arbeidet - og jeg som var så stolt av mine ryddige skap, og så backstabbet av myndighetene. Faktisk snakket vi en del om det hjemme da (litt annen vinkling enn i denne tråden, selv om vi var innom zombier faktisk)

Jeg har vel konkludert med at jeg er en rebell og ikke blir å bygge opp noe hermetikklager uansett. (Jeg bor også ganske sentrumsnært i Trondheim så faren for å bli isolert er vel uansett veldig liten.)

Gammel 20-02-17, 15:08   #8
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det finnes jo egne forum for sånt, og når jeg ser i trådene der innser jeg hvor sørgelig tynt jeg ligger an, hvis katastrofen skulle inntreffe.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:32.