Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

NRK Valkyrien: lokasjoner?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-02-17, 22:51   #121
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: NRK Valkyrien: lokasjoner?

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Ravn mener du vel?

Haha, ja. Jeg kjente det var noe feil samtidig som jeg mente at jeg traff riktig

Gammel 12-02-17, 23:50   #122
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Til de det måtte gjelde vil jeg forresten bare få sagt at jeg stiller mitt sunnmørske hjem disponibelt hvis (NÅR! Hilsen Leif) hovedstaden skulle oppleve en slik krise. Jeg er virkelig sjokkert over hvordan landet ellers sviktet Oslo.

Ikke sant? Hvorfor kan ikke folk fylle bensin i Asker? Hva med å sende de syke til Østfold sykehus? Hvorfor er ikke folk evakuert til Vikingskipet? Hvor er sivilforsvaret?

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-02-17, 23:57   #123
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ikke sant? Hvorfor kan ikke folk fylle bensin i Asker? Hva med å sende de syke til Østfold sykehus? Hvorfor er ikke folk evakuert til Vikingskipet? Hvor er sivilforsvaret?

De manglet jo en beredskapsplan, og da klarer jo ikke folk å tenke tydeligvis. Burde jo gått ann å skaffe noe busser som funket fra en annen by som kunne frakte folk, he,he... Ikke minst fått kjørt inn vannbiler og annet fra andre byer.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 08:59   #124
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Ja, var lutt rart de greiene der. Og at Siv måtte lete i container for å fylle vann og ble ranet. Seriøst! De har vel bøtter og tomflasker hjemme og hun med bilen finner vel lett vann selv. Eller dra til andre byer.

Gammel 13-02-17, 09:17   #125
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Serien er jo urealistisk fra start til slutt. Hvis vi først godtar at kvasiforskning utført i et hemmelig underjordisk rom kan vekke en pasient fra ett år i koma, og denne pasientene deretter er helt uten mén, er det det minste problem å godta at det ikke er utenbys hjelp å motta.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 10:54   #126
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 358
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Haha, mannen min sa:"Kom ut hit, da vel! Vi har vann og bensin! " til hun dama i Volvoen. (Vi bor 4 km fra grensen til Oslo.)

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-17, 11:03   #127
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Stakkar Siv, såpass enfoldig at hun ikke la merke til at damen i bilen snakket som en ond Disney-dronning. "Koooom hiiiit, baaarn! Ta et av disssse røøøøde eplene, og sssett deg inn i biiiilen min! Jaaaa...!"

Gammel 13-02-17, 13:05   #128
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Serien er jo urealistisk fra start til slutt. Hvis vi først godtar at kvasiforskning utført i et hemmelig underjordisk rom kan vekke en pasient fra ett år i koma, og denne pasientene deretter er helt uten mén, er det det minste problem å godta at det ikke er utenbys hjelp å motta.

Av en eller annen grunn synes jeg det er lettere å godta urealistiske premisser (forskningen) enn det jeg oppfatter som plot-holes (brøytebilene må stå fordi det er 25 km til nærmeste fungerende pumpe). Hallo, yndlingsseriene mine er om zombier og drager - men det er alltid konsistens i universet.

Det hadde vært så enkelt å utvide blackouten til "hele det sentrale Østlandet" (inkludert der disse bøndene som eier brøytebilene faktisk bor, lzm).

- No. 4 -
Gammel 13-02-17, 13:18   #129
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Av en eller annen grunn synes jeg det er lettere å godta urealistiske premisser (forskningen) enn det jeg oppfatter som plot-holes (brøytebilene må stå fordi det er 25 km til nærmeste fungerende pumpe). Hallo, yndlingsseriene mine er om zombier og drager - men det er alltid konsistens i universet.

Det hadde vært så enkelt å utvide blackouten til "hele det sentrale Østlandet" (inkludert der disse bøndene som eier brøytebilene faktisk bor, lzm).

Jeg ble så oppgitt over at det ble brukt lighter til å varme reagensglass. Hallo, hva med noe så enkelt som en bunsenbrenner?

Gammel 13-02-17, 13:18   #130
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Eller i det minste adressert at ingen vil hjelpe! Asker og Østfold har fått panikk og tror det samme kan skje med dem etter at Leif har sendt vage trusler om virusangrep og nekter å hjelpe! Nærmeste sykehus som er villig til å ta i mot kreftpasientene er Stavanger!

De må jo skjønne at sånt sitter folk og roper høyt om til TV-skjermen.

- No. 4 -
Gammel 13-02-17, 13:19   #131
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Jeg ble så oppgitt over at det ble brukt lighter til å varme reagensglass. Hallo, hva med noe så enkelt som en bunsenbrenner?

Ja, haha, da lo jeg høyt. Men det tenker jeg er manglende kunnskap om et område jeg kan litt om, og det aksepterer jeg liksom også.

- No. 4 -
Gammel 13-02-17, 13:22   #132
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Standard

Ja, haha, da lo jeg høyt. Men det tenker jeg er manglende kunnskap om et område jeg kan litt om, og det aksepterer jeg liksom også.

Kanskje de har hull i geografikunnskapene også?

Gammel 13-02-17, 14:49   #133
Apple
Elsker gamlis- godis

Apple sin avatar

Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Stakkar Siv, såpass enfoldig at hun ikke la merke til at damen i bilen snakket som en ond Disney-dronning. "Koooom hiiiit, baaarn! Ta et av disssse røøøøde eplene, og sssett deg inn i biiiilen min! Jaaaa...!"

Haha, ja!

Gammel 13-02-17, 16:26   #134
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men Teo, da ❤ Jeg elsket siste episode. Og jada, urealistisk og galskap og logiske brister. Men Teo, Ravn og Leif berget hele greia.

Jeg hadde dog litt problemer med at Marit er Nenne (nettopp sett Unge lovende)

Gammel 14-02-17, 00:22   #135
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Marit er jo kona til Theo i virkeligheten også.

Gammel 14-02-17, 06:23   #136
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi brølte av latter over de bensintomme bilene som sto med døra oppe.

Gammel 14-02-17, 08:04   #137
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg tror det er derfor jeg ikke har blitt særlig fenget av denne serien. Konsistent galskap aksepterer jeg, men i Valkyrien ble det for mange svikt/plot-holes. Siste episode satt jeg mest og kjeftet på TVen, til min manns ikke så veldig store glede.

Gammel 14-02-17, 08:06   #138
noen
This is normal!

noen sin avatar

Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Vi brølte av latter over de bensintomme bilene som sto med døra oppe.

På tvers i gata med åpne dører.

Gammel 14-02-17, 13:11   #139
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Standard

Samme her. Noen har faktisk sett FOR MYE på Walking Dead (visste ikke at det gikk an).

- No. 4 -
Gammel 14-02-17, 13:44   #140
safran
frakoblet

safran sin avatar

Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rart, det der.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:49.