|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart litt vid bukse og ammegenser ifra HM. |
|
|
|
|
|
#243 |
|
Passiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Lys beige bukser med brun odd molly tunika over, den under her. |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Engineer shorts og singlet. |
|
|
|
|
|
#247 |
|
Etylbarbital
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Labfrakk.
|
|
|
#253 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har mørkblå, trang jeans, knallrød litt vid t-skjorte, knallrøde matchende sokker (
|
|
|
#254 |
|
Fortynnet
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har lyse og ganske trange dongeribukser, hvit t-skjorte, mørkebrun tynn omslags-strikkejakke med rysjekanter (silke og bomull), nye sporty Geox-sko (kremhvite og grå) som ikke helt er min vanlige stil, men usannsynlig deilige å gå med. |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Levis engineer bukse, singlet og Levis skjorte med emblem på... |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Borte
|
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Jeg har ny kjole/tunika i dag. Den er finstrikket med litt hullmønster, og striper i lilla, svart, grått og kremhvit. Empireliv og litt puffermer. Svart tights under og svarte schollsandaler med hvite broderier. Også har jeg foreløpig en kremfarget cardigan, men den går av etterhvert.
|
|
|
#259 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har du på deg akkurat nå?Svart finstrikket kjole med lommer på, litt 50-talls stil med turkise tights under Sist redigert av Jinx : 02-07-07 kl 11:16. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|