Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Trening og periodevis fasting

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-17, 20:20   #28
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Trening og periodevis fasting

De siste innleggene var ikke rettet mot deg og ditt prosjekt personlig Banana, men var svar på det du og andre i tråden spurte meg rent konkret om å utdype.

Hvis du bare ønsket "go for it" og innlegg som er positive til den typen dietter så hadde det vært fint om du presiserte det i HI. Det samme gjelder om du bare vil ha svar som strengt tatt fokuserer på det rent fysiologiske.
Jeg tenker at vekt og kurer er en del av noe større enn bare en person og det rent fysiske. Jeg skjønner dog at det er et sårbart tema.

Hadde spørsmålet ditt bare hatt fysiologiske aspekter kunne en femtenåring ha skrevet innlegg her med samme spørsmål. Hadde det vært ok å bare svare strengt tatt fysiologisk da?

Hvis noe er rent fysisk uproblematisk må det vel være det for alle som er så godt som utvokst?

Jeg har blitt veldig lei meg og opprørt av denne tråden. Det innrømmer jeg. Jeg opplever også at mine motiver blir satt under tvil. Hadde jeg visst at du bare ville ha en type svar hadde jeg holdt meg langt unna.

Lykke til uansett hva du velger å gjøre!

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:14.