Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-17, 10:54   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: En uke i Orlando og omegn (kysten utenfor)

Mex: Padlet dere virkelig i mangroveskog? Kan det ikke være aligatorer der?

Gammel 26-01-17, 11:01   #2
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jepp, vi padlet der. Og jeg mener å huske at guiden sa at alligatorene ikke trives der. De vil ha siv å gjemme seg i. Inne i mangrove skogen så er det klart vann med sandbunn, og mangrove på røttene til trærne vokser det en type rurskjell som er sylskarpe. Ingen steder for en alligator å gjemme seg.

Om man har klaustrofobi så kan det nok for mange føles litt trangt, og er man redd for edderkopper kan man fort få litt panikk. Det lever en type krabbe der, som kan minne om edderkopper (små og svarte). Men det er helt ufarlige krabber.
Mannen kræsjet kajakken bort i en gren, og en hel haug med krabber kravlet over røttene, så eldstemann fikk panikk. Men guiden var kjempeflink og fikk roet han helt ned igjen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 15:57   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Joda, og store, giftige slanger.

Gammel 26-01-17, 16:08   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Joda, og store, giftige slanger.

Neida. Ingen alligatorer der.
Slanger finnes det nok sikkert, men de fleste er like redd for mennesker som vi er for dem og holder seg langt unna når en gjeng turister setter kursen gjennom mangrove skogen.

Vi hadde oss faktisk en tur ut i sumpen for å kikke på alligatorer. Om sommeren er de varme, sløve og vanskelig å få øye på. På den turen vi hadde, så så vi kun 2 stk, og det var ikke mye futt i dem.

.. og så ser jeg nå at jeg sikkert er litt urettferdig mot Siesta Key. Jeg har ei venninne som har vært der, og hun syntes det var magisk. Vi var sikkert bare uheldig med tidspunktet vårt da vi tok turen.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-17, 17:31   #5
Selma
blid

Selma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mex, her.

.. og så ser jeg nå at jeg sikkert er litt urettferdig mot Siesta Key. Jeg har ei venninne som har vært der, og hun syntes det var magisk. Vi var sikkert bare uheldig med tidspunktet vårt da vi tok turen.

Hehe - vi kommer til Siesta Key etter ei uke i rolige Naples så vi får tåle en fest eller to Naples er jo litt sånn pensjonist-eldorado

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:42.