|
|||||||
| Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter! |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Librocubicularist
|
Sv: De - subjekt, dykk - objekt
Hvorfor er ikke det rart? Vi forventer jo at dem samme folka skal skjønne at dem ikke kan skrive subjektet i objektsform når dem skriver bokmål.
|
|
|
|
#2 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ah - dem og dems, eit ekte bokmålsproblem. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Og demses. Ikke glem demses!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
Det er ikke annet å vente fordi "de" og "dykk" er former som er veldig avstikkende i mange norske dialekter.
|
|
|
|
#6 |
|
En, av to-tre
Medlem siden: Apr 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var vel også dette som var hovudgrunnen til endringa i 2012. "Dokker" dekkjer fleire dialektar enn "dykk". Eg snakka med ein av dei som var med på revisjonsarbeidet, og han ønskte seg dokker - dokker - dokkars (ev. dokkers) - men måtte gi seg på den siste s-en. Eg meinte dei skulle ha gått inn for "dokke", som hadde passa meg ganske greitt (sjølv om eg eigentleg mest seier deke), men han meinte at eg kunne uttala dokker med stum-r, og då fekk eg vera nøgd med det. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|