Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hvor mye våkentid pr døgn med barna?
Mindre enn 1 time 0 0%
1-2 timer 1 0,59%
2-3 timer 4 2,35%
3-4 timer 33 19,41%
5 timer eller mer 99 58,24%
4-5 timer 33 19,41%
Deltakere: 170. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-07-07, 11:09   #18
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: I lys av en annen tråd: Hvor mye våkentid har dere sammen med barna deres pr døgn

Jeg syns det var vanskelig å svare, rett og slett fordi sønnen min går i samme barnhage som jeg jobber i slik at jeg jo ser og snakker med han i løpet av dagen. Men hjemme så er vi sammen fra han blir hentet sånn mellom 15 og 16.30(kommer an på hvilken vakt jeg har) Så i snitt 3-4 timer på ettermiddagen og 1-3 timer på morgenen(kommr også an på hvilken vakt jeg har og når han våkner)

Jeg er mye alene med han på ettermiddagstid så dermed så må venner og denslags prioriteres når mannen er hjemme, så dermed er det jo enkelte dager jeg ikke er så mye sammen med han. Men alt i alt syns jeg at jeg tilbringer mye tid, og det blir nok mer når han slutter og sove på dagtid fordi jeg da kan hente han når jeg er ferdig på tidligvakt.

polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:26.