|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#821 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIDet blir så mørkt og guffent og grått og gjennomkjipt og grått og grått!
#822 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg må skrive 2500 ord på eksamen i dag. Siste fridag før innlevering. Motivasjonen er lik null, migrenen ligger og murrer og jeg vil egentlig bare krype under dyna. |
![]() |
![]() |
#823 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol III hear you, Polyanna. Det var deprimerende å legge seg i går og høre på regnværet ute. Tenk om det hadde kommet som snø!!!
#825 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIEr det lov å irritere seg over mensen? Jeg synes det blir mer og mer vondt og dritt og alt det der. Og så varer det alltid i mist 7 dager. Jeg blir gal. |
![]() |
![]() |
#826 |
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol II
Ja, det er lov. Jeg er 31, skal ikke ha flere barn og må likevel ha mensen i sikkert 20 år til. I tillegg er kobberspiral det eneste prevensjonsmiddelet jeg tåler, men det gjør til gjengjeld mensen mye, mye verre. Å sterilisere meg koster alt for mye.
![]() |
#827 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg eier ikke arbeidsmoral.
#828 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IICanal digital. Jeg bestilte bredbånd og tv i Februar. Har ikke hørt et pip, bortsett fra i August da det plutselig var kjempeviktig å grave ned kabelrøret med en ukes varsel. Hadde det ikke vært for at jeg leide Mann Med Gravemaskin til jobben hadde jeg sagt opp hele greia, men nå har jeg jo allerede brukt masse penger. |
![]() |
![]() |
#829 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg har ingen gardiner i stua. De henger på vaskerommet. Noen må stryke dem før de kan henges opp. Noen her i huset liker gardiner, men kan ikke fordra å stryke. Andre her i huset stryker rett som det er, men bryr seg ikke om gardiner. Irriterende kombo.
![]() |
#830 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg er trøtt og sliten! Og at ingen kommer for å brette sammen den syke haugen med rene klær som burde vært lagt på plass for lengst. Lurer på hvor lang tid det tar før jeg innser at det rett og slett ikke kommer noen for å gjøre dette. |
![]() |
![]() |
#833 |
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAtt jeg alltid blir så støl av trening.
#834 |
Er frisk!
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol III dag er det mye...
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10 ![]() Sist redigert av oslo78 : 10-01-17 kl 22:49. |
![]() |
![]() |
#835 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt vi aldri får vite når eller om vi kan få tatt noen fridager.
#839 |
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg må stå opp. Hver dag.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|