|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: ÆHar lastet ned, men ikke brukt. Digger navnet, men de burde kjørt alt på trøndersk.
|
|
|
#2 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Æ
Jeg er skikkelig lei Æ allerede. Det var en skuffelse, men ok jeg får kvittering i appen. Skulle gjerne delt handlelister, historikk og kort med samboer også. REMA blir den mest brukte butikken fordi alternativet er Mega og Meny, der handler jeg grønt og ferskvare, men ellers er de for dyre.
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Sv: ÆAldri hørt det før!
|
|
|
#4 |
|
By the Sea
|
Sv: ÆJeg er forøvrig så glad i vår lokale Remabutikk (imponerende godt drevet) at jeg ikke irriterer meg over noe fra den fronten. Denne nye kampanjen er vel en helt ok måte å konkurrere på? Vår lokale Remabutikk er spesielt god på å legge til rette for rask, sunn og variert hverdagskost for folk i farta.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|