Sv: Er "bil-sertifikat" i legoland en så big deal?
Opprinnelig lagt inn av Myria, her.
Vi har vært i Legoland flere ganger, senest i fjor, og ingen brydde seg om det (skal sies at ingen av oss har nevnt den muligheten for dem heller da). Storebror (som forøvrig var den eneste som var gammel nok) la merke til det sist vi var der, men brydde seg ikke om det. Det er jo så mye annet å gjøre der. (Personlig synes jeg forresten Djurs er mye mye bedre enn Legoland.) Løveparken er veldig fin, definitivt verdt et besøk. 
Djurs har jeg lest mye bra om her inne, men nå er det ikke aktivitetene som er det aller viktigste, men at i tillegg til å være løve-entusiast er jo eldstemann også lego-fanatiker og da tenker jeg at det å ha vært legoland bare som prinsipp sikkert er stas (også ser han jo reklame for det i lego-blader etc og ønsker seg dit. Ja, og sove i et ninjago-rom på hotellet for det gjorde kompisen. Skjer neppe, for googling avslørte at det finnes også Friends-rom der og det er umulig for de to å enes om den ene eller andre, og jeg deler oss ikke på to familierom altså!)
Og jeg regner vel med at huset som allerede flyter over av lego får bittelitt påfyll av en slik tur.... hmm...