|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
kamerat
|
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?Gresk øy. Det er mulig å skaffe seg veldig bra og rimelig losji på en fin og fredelig øy (eller to), og man får ofte greit prisede ruteflybilletter (det er ofte mye billigere til Athen enn til øyene). Det er vår standardbudsjettløsning, erfaringsmessig blir nesten alt annet mye dyrere.
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?
Jeg har sagt det før, jeg fatter ikke hvordan dere får det til. Billig fly, altså. Og å unngå Oslo-Athen på 27 timer og sånn. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?Jeg har sagt dette også før, men det er langt billigere for oss (fra Sola) å reise charter enn rutefly. Det betyr ikke at vi gjør det, men feriene våre er alltid steindyre. Et kjapt søk på Momondo nå ga meg et treff til Athen søndag 2/7 for 12000, hvilket er billig, men flytiden er 12 timer. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
I mål
|
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?Jeg anbefaler Kroatia. Man kan få billige flybilletter med mellomlanding i Tyskland/Østerrike, det har i alle fall vært godt tilgjengelig før. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?Jeg sitter og ser på Kroatia nå, noen som har tips?
|
|
|
#6 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Vestfold
![]() ![]() |
Sv: Alenemamma med to barn (11 og 9) - sol og bad på budsjett-tips?Så masse flotte tips. Veldig takknemlig for tips jeg Idsø. Takk takk!
|
|
|
#7 |
|
I mål
|
Jeg har selv blitt tipset om Primosten, vi skal innom der nå i sommer selv. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Takk!
|
|
|
#9 |
|
kamerat
|
|
|
|
#10 |
|
Permakulturell
|
Kan jeg spørre om dere har et favorittsøkested på nett for billige Athen-billetter?
|
|
|
#11 |
|
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
4000,- for hele familien t/r Roma med Vueling juni/juli. God timing. Dette er noe jeg bruker å overvåke og kjøpe i September eller Oktober. Tror vi brukte 6000,- t/r Split med Norwegian i juli/august i fjor. Ett år reiste vi Oslo Roma med Air Berlin, med mellomlanding i Berlin, under 6000,-, og det gikk fint. I 2015 Mallorca i juli med Norwegian til godt under 6000,-.
|
|
|
|
#12 |
|
Personlig pessimist
|
Jeg kjenner folk herfra som får billige flybilletter. Det er da folk som er villige til å kjøre til Torp og den slags for å ta flyet. Og bor en natt hos venner/bekjente for å få det til å gå opp. Jeg er ikke villig til det, og har dermed innfunnet meg med å betale det flybilletter koster fra Sola.
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|