Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bojesen-ape?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Har du en Bojesen-ape?
Ja, og liker den godt 5 3,18%
Ja, men er litt lei 0 0%
Nei, og vil heller ikke ha 144 91,72%
Nei, men ønsker meg en 7 4,46%
Jeg har hatt, men har solgt den/gitt den bort 1 0,64%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-16, 17:20   #81
Fluke
Bør lage seg en tittel selv

Fluke sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bojesen-ape?

Vi har sånne trefigurer til å tegne etter. Har hatt de stående fremme i ca 20 år, så vi var skikkelig tidlige på den der. Apa trodde jeg var leketøy i grunnen, dyrt leketøy da.

I fjor da de hendene nye var vi på Glassmagasinet med minste. Hun (da 4 år) gikk og satt alle hendene sånn at de "viste finger" fordi hun ville de skulle peke oppover og trodde på det tidspunktet at man pekte med den lengste fingeren.

Gammel 28-12-16, 18:03   #82
zinatara

zinatara sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Googlet nå. Den heter Hay wooden hand.

https://www.google.no/webhp?sourceid...n%20hand%20hay

Dette er jo bare en vanlig hånd man bruker til kunstskisser? Min datter ønsker seg en sånn, men ikke fra et visst merke og fordi hun vil bruke den til å bli bedre på å tegne hender.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 18:45   #83
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Jeg ønsker meg ikke apen. Skiløperene, der i mot, sikler jeg etter. De vil passe perfekt på hytten. Fnis.

Jeg har Hay-hånd på kontoret. Den viser finger. Det ledda mennesket jeg kjøpte da jeg studerte i forrige årtusen står og dabber på kontoret mitt.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 19:22   #84
tinkadott
prøver å være tål***ig

tinkadott sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Vi fikk i gave til jul i år. Liker den godt

Gammel 28-12-16, 19:32   #85
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dårlig med nips-aper og krushunder genrerelt, trendy som utrendy, hos oss, må jeg tilstå.

Sist redigert av My : 28-12-16 kl 19:38.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 19:44   #86
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville også trodd den om fra Kremmerhuset, og ville ikke hatt en sånn. Den er jo søt, men ikke mer enn det. Men den flodhesten derimot-den var kul!

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 21:23   #87
Guava

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Prisen som må betales for å søke opp ting man ikke har greie på:
Bombardering av apekatt og creepy-hånd reklamer på både FB og insta.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 22:43   #88
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi har ikke en slik ape, men vi kunne hatt en. Fadderen til yngste ville kjøpe en i dåpsgave, men spurte meg heldigvis på forhånd hva jeg syntes.
Det ble ingen ape, men en barnebunadsølje.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 23:00   #89
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det estetiske endres jo ikke ved at noe er masseprodusert, og det kunstneriske i design ligger jo i utviklingen av originalen. Jeg syns estetikker en fullgod funksjon, enten det er en treape, en trehånd, eller hva som helst annet jeg velger å dra inn i hjemmet mitt. Jeg liker vakre ting og morsomme ting, og det kan være en glorete vinkekatt i milliardopplag, eller et originalt tresnitt.

Om man syns noe er pent, morsomt, estetisk eller på annen måte vil ha det i hjemmet sitt, syns jeg man skal lytte til den indre stemmen som sier nettopp det.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 00:46   #90
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

På dagbladet hos meg la reklamen seg rett over en link tkl artikkel med bilde av noen jalla-tre-dildoer fra Syden. Det kunne se ut som de var fra samme produsent. Skulle tatt bilde hvis det var litt tidligere på kvelden.

Gammel 29-12-16, 01:44   #91
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Jaaaaaaa.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 09:18   #92
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette minner meg om då eg fekk Hoptimist i gåve og eg lurte oppriktig på kva eg skulle bruke den til Ikkje visste eg at den heitte Hoptimist heller forøvrig

Gammel 29-12-16, 09:26   #93
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

På dagbladet hos meg la reklamen seg rett over en link tkl artikkel med bilde av noen jalla-tre-dildoer fra Syden. Det kunne se ut som de var fra samme produsent. Skulle tatt bilde hvis det var litt tidligere på kvelden.

Vel, apa har jo armer.....

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 09:34   #94
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Jeg har disse spurvene fra samme designer i en smal vinduskarm. Jeg synes de er ganske fine, men hadde nok aldri brukt av mine egne penger på noe sånt (fått i gave). Apen synes jeg passer best på et barnerom.
http://images.rosendahl.dk/products/...en-460x460.png

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 09:52   #95
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De apene begynner å bli virkelig creepy. De forfølger meg.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_6129.jpg (30,8 KB, 37 visninger)
Gammel 29-12-16, 10:59   #96
veobra
på slep

veobra sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

De reklamene som forfølger en er en av grunnene til at jeg delvis har sluttet å google alt mulig. Spesielt ille den gangen jeg googlet etter noe undertøy på jobbe. Masse reklame med damer i undertøyet hver gang jeg gikk inn på en side som ikke hadde med jobb å gjøre.

Gammel 29-12-16, 11:46   #97
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Dårlig med nips-aper og krushunder genrerelt, trendy som utrendy, hos oss, må jeg tilstå.

Krushunder.

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-16, 19:39   #98
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Det estetiske endres jo ikke ved at noe er masseprodusert, og det kunstneriske i design ligger jo i utviklingen av originalen. Jeg syns estetikker en fullgod funksjon, enten det er en treape, en trehånd, eller hva som helst annet jeg velger å dra inn i hjemmet mitt. Jeg liker vakre ting og morsomme ting, og det kan være en glorete vinkekatt i milliardopplag, eller et originalt tresnitt.

Om man syns noe er pent, morsomt, estetisk eller på annen måte vil ha det i hjemmet sitt, syns jeg man skal lytte til den indre stemmen som sier nettopp det.

Dette ja!

Gammel 29-12-16, 21:05   #99
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Bruker dere ikke AdBlock eller lignende? Jeg får aldri opp sånne reklamer.

Gammel 29-12-16, 22:18   #100
Guava

Guava sin avatar

Standard

Det med at det estetiske ikke endrer seg er riktig på en måte, men estetikk lever ikke i et vakum. Den estetiske funksjonen står alltid i sammenheng med elementer rundt og fortolkningsrammer og brillene til den som objektet er synlig for.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:03.