|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ting som irriterer, vol IIEr dere sikker på at disse filmene sees i selve skoletiden? Her er det nemlig på SFO de ser julefilmer.
|
|
#2 |
|
En Som Trener
|
Sv: Ting som irriterer, vol II
Skjønner at det ikke er likt alle steder altså, men min niendeklassing har i følge ham selv ikke hatt noe undervisning i det hele tatt siden tentamen, og de har sett 4 filmer fra torsdag til tirsdag siste uken. Kan selvfølgelig ha noe med at hans kontaktlærer reiste på ferie for 1 uke siden og kommer tilbake 18/1!
JEpp, helt sikker, mine går ikkepå SFO.
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Vi hadde tentamen fra midten av november, så vi har hatt masse skole etter det. Vi har heller ikke karakteroppgjør før 23. januar, så vi bruker alle dagene vi kan. Jeg hadde prøve i naturfag med mine elever for en uke siden, og de får matteprøve 5. januar. Vi kaster bort veldig lite tid, men det er fordi vi har bestemt at vi ikke vil gjøre det. Vi vil ikke at folk skal tenke at det er greit å ikke være der siste uka fordi vi bare ser på film. |
|
|
|
|
#4 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Mine går i fjerde- og sjetteklasse, ingen går på SFO.
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|