Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Tinetoffs litteraturforum

Fantasylitteratur - tips?

Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-12-16, 11:21   #18
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fantasylitteratur - tips?

Hmm. Jeg skal ringe han som arvet de gamle Fantasybøkene etter han som skal motta gaven, og høre om disse Gaiman og Rothfuss er blant de bøkene som gikk i arv. Hvis ikke så har han ikke leste dem.

Men jeg kjøper første bok i Ravneringene (Luftslottet: han får Fables også :-) og resten av tegneseriene sparer jeg til senere, må se om det faller i smak), den er på norsk og det er nok litt mer tunglest enn engelsk for ham, men siden det er en ungdomsbok går det nok greit.

Spennende dette, det er så annerledes litteratur enn jeg leser selv, men kanskje kan jeg prøve meg på Ravneringene jeg også.

banana er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:45.