|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Ikke at vi skal ha hund, men hvis...
Den er litt mer sykdomsutsatt, tror jeg.
|
|
|
#3 |
|
Viser tenner
|
Er en del adferdsproblemer på cockeren. Vår har et stort ressursforsvar og vokter (mat, leker og meg). Vi jobber MYE med dette, og jeg har skjønt (etterhvert) at dette dessverre er veldig vanlig for rasen. Det er ikke en førstegangshund, og slett ikke en familiehund for familier med små barn. Han prøver seg stadig på å dominere tolvåringen. Cockeren (engelsk) er en fantastisk brukshund, smart og lettlært, og han er herlig å jobbe med. Vår er en fantastisk hund på de fleste måter, men han er ingen "enkel" hund, og jeg kommer aldri til å anbefale cocker til nye hundeeiere, eller til noen med barn. Vi gikk fra golden retriever til cocker, og har fått myyyyye mer hund å arbeide med ...
|
|
|
#4 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Høres helt annerledes ut enn vår engelsk springer ja. Noen ganger lurer jeg på om han har noen dominante gener i det hele tatt. :-o
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|