|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#641 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol II
Men mi er litt eldre enn di ser jeg. |
![]() |
![]() |
#642 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg er så utrolig drittsur på denne hersens forkjølelsen, lei av å hangle, ikke ha overskudd, ikke funke, av å ha et forbanna rotehus, av at alle de andre i familien har det på samme måten.
#643 |
bits and pieces
|
![]() |
#644 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De som irriterer meg mest er de som sykler mot gangfeltet sånn at du er nødt til å stoppe i tilfelle de ikke gjør det - og så hilser de sånn "takk for at du stoppet!" mens de sykler over. JEG HADDE FAKTISK IKKE STOPPET HVIS DU IKKE HADDE TVUNGET MEG!
#645 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAkkurat nå er det ganske mye som irriterer meg. Så det smarteste er sikkert å legge seg. |
![]() |
![]() |
#646 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
#647 |
Tittel og tittel....
|
Min 08er leker omtrent ikke, men rote får han av en eller annen grunn til.
#649 |
Passe aktiv
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Det er ikke mye bedre her hvor det er vanlig med å løfte hånda som i en hilsen, og så turer de frem. Gjelder både syklister og bilister som ikke har tenkt å overholde vikeplikten. Syklister må velge, bilist eller syklist, ikke vingle etter hva som gir flest fordeler. Jeg sykler selv i sykkelklær og med sykkelsko. Men vil ikke ha ufortjent dårlig rykte av den grunn. Jeg har vurdert å bytte til kosebukse og sneakers.
#650 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg fiskedasker den neste på facebook som linker til flammende innlegg fra bloggere som tror at vi snart ikke får lov til å spise ribbe lenger.
#651 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg leste akkurat et morsomt innlegg om julen og norske tradisjoner fra Komikerfrue.
#652 |
bits and pieces
|
Jeg siger framover og antyder at jeg ikke har tenkt å stoppe. Kommer selvsagt an på hvor altså.
![]() |
#653 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIFolk som driver sinnsyke forbikjøringer på glatt føre! De ofrer liv og helse på å komme tredve sekunder kjappere på jobb. Håper de tråkker på en hoggorm til sommeren! |
![]() |
![]() |
#654 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er akkurat slik det er her også. Klær feks, tror de faller av kroppen med et poff og blir liggende akkurat der. Henge opp, liksom? Fremmedord. Ellers er det tegnesaker og papir som flyter. Og glass og fat. Rydde inn i oppvaskmaskin, hva er det? |
![]() |
![]() |
#655 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIRef. tråden "Hvordan bruker du FP": Jeg logger i hvert fall ikke av FP nå når jeg sitter i sofaen, med feber, bomullshode og snørrpapir ved siden av og synes synd på meg selv som ikke får vært med på årets juletreplukking. |
![]() |
![]() |
#656 |
Textrovert
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt jeg i helgene våkner av naboen som drar på løpetur klokken 8. Snakk om å alltid starte dagen med akutt dårlig samvittighet. Og så irriterer jeg meg over at jeg lar meg irritere av det.
#657 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIMannen har kastet maldonsaltet, for det var vist gått ut av dato. Det er salt for svingende! |
![]() |
![]() |
#659 |
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIOverstadig berusede folk som prøver å krype inn under huden din og forteller deg hvor glade de er i deg, hvor høyt de elsker deg og ikke fjerner seg før du stikker neglene i trynet på dem.
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|