Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Labradoodle/Australian Cobberdog

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-12-16, 21:09   #10
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Labradoodle/Australian Cobberdog

Jeg er ikke erfaren med noe annet enn at jeg er vokst opp med mellomstor puddel som jeg elsker alt med.

Men jeg har prøvd å gjøre litt research på dette med cobberdog og labradoodle. Den australske cobberdog skal ikke være det samme som en labradoodle slik jeg har skjønt det. De skal være tett på å bli en rase slik at man skal vite hva man får. En labradoodle blander man en fin puddel med en fin labrador, eller noen generasjoner ned, og så får man som skrevet over en litt vilkårlig hund. Kronprinsparet har en labradoodle mener jeg. To venner av meg har også, og de er svært fornøyde. Hundene ser helt like ut.

Men det jeg leste om var altså ikke det samme. Jeg har funnet en link her som skriver noe av det samme. Jeg sitter på telefon. Så litt vanskelig. http://www.australian-cobberdog-club.com/ . . . Spørsmålet er om det man får i Norge er denne "ekte" Cobberdog noe sted, eller ei? Det har jeg ikke funnet helt ut av. Jeg har gjort litt research fordi jeg liker puddel og mannen labrador.

Tre stk!

Sist redigert av Daisy : 12-12-16 kl 21:24.
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.