Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hva gjør du med mobilbildene dine?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-12-16, 15:30   #1
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hva gjør du med mobilbildene dine?

Jeg har automatisk opplasting til Google foto.

Gammel 07-12-16, 15:59   #2
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg har automatisk opplasting til Google foto.

Men hva skjer så? Plukker du bare ut de bildene du skal bruke, og lar resten være der?

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-12-16, 17:55   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Men hva skjer så? Plukker du bare ut de bildene du skal bruke, og lar resten være der?

Jeg sletter de jeg ikke skal ta vare på.

Gammel 07-12-16, 19:42   #4
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Molly, her.

Jeg sletter de jeg ikke skal ta vare på.

Google foto, det er skytjenesten?

Mine ligger også der, og det det er jo genialt at bildene dukker opp som minner på telefonen min mange år etter at de er tatt. Men jeg syns det er litt skummelt at jeg da ikke eier bildene. Hvis google bestemmer seg for å ta seg godt betalt for tilgangen, eller hele Google kræsjer (jada, usannsynlig, men på lang sikt så kan jo mye skje), så har vel ikke vi som forbrukere så mye å stille opp med?

Nåværende alternativ, med å kjøpe laptop med lagringsplass til alle bildene er heller ikke sånn veldig god, altså. Jeg har automatisk backup, men vil jo ha dem lett tligjengelig også. Det er bare at det blir så mye data til slutt.

Timar er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:12.