|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Borte
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?
Det er jo kjekt, da kan Vesla pante på den ene automaten og jeg på den andre.
|
|
|
#44 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg er nok ikke spesiellt flau av meg...Jo forresten - jeg syns det var FRYKTELIG ubehagelig da jeg hom høygravid skuille kjøpe en kartong røyk til min mor på taxfree'en. Da følte jeg at folk så på magen og røyken og tenkte sitt |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Tja. I utgangspunktet står jeg for alt jeg kjøper til meg selv eller familien. Tror jeg. Men i akkurat denne situasjonen, hadde jeg nok også følt behov for å forklare meg til selgeren. Og alle tilfeldige forbipasserende.
|
|
|
#47 |
|
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Joda. Jeg har en Jesus Air-Freshener til å henge i speilet: Sist redigert av Benmurphy : 01-07-07 kl 18:22. Årsak: Ny URL til bilde |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Glamorøs
|
Åh!
Sist redigert av Skilpadda : 01-07-07 kl 18:27. Årsak: endret bilde-URL |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg har så lyst til å gå inn på Kondomeriet på senteret, mest for å titte, men tør aldri. Jeg er redd jeg skal møte på foreldre eller personalet fra barnehagen, tilfeldig når jeg går ut derfra igjen.
|
|
|
#50 |
|
ctrl+z
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Det eneste jeg har vært flau over å kjøpe er gravi-tester. Da føler jeg meg fryktelig sårbar og vil helst at mannen gjør det.
|
|
|
#52 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Minner meg om jesusplaster jeg fant på web. Det var i den merkelige butikken du fant Glitter. Hvor? |
|
|
|
|
|
#53 |
|
Glamorøs
|
|
|
|
#54 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes det er flaut å kjøpe røyk. Hvis jeg må handle det inn for noen andre. Det er de eneste gangene jeg virkelig føler meg urharry.
|
|
|
#55 |
|
Hertuginne
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Det er lite jeg synes er flaut å kjøpe, men å gå på butikken og kjøpe haugevis av godteri, brus og bind synes jeg er en smule småflaut. Men enkelte dager i måneden er det bare det jeg trenger.
|
|
|
#56 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Det eneste jeg synes var virkelig flaut var å handle røyk, pizza og øl til mannen når jeg var høygravid. Jeg håpet at hånden min ville vise at jeg var gift, men den hadde jeg jo tatt av pga hovne fingre!
|
|
|
#57 |
|
Tåler regn
|
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Jeg synes mye kan være pinlig å handle. Men TOPPEN av kaken var da min søster spurte om jeg kunne kjøpe angrepille for henne, og jeg selv var høygravid |
|
|
|
|
|
#58 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Festlig artikkel, særlig denne humret jeg godt av:
Jeg synes det er flaut å kjøpe kondomer og usunn mat.
|
|
|
#59 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Synes du noe er flaut å kjøpe?Nei jeg synes ikke det er noe som er flaut å kjøpe noe som helst i grunn. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|