Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ting som irriterer, vol II

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-11-16, 21:17   #501
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ting som irriterer, vol II

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Irriterer er ikke rett uttrykk nå. Det som har gjort meg trist i dag er veterinærens dom over pusekatten min. Det er ikke håp, smertene er så store at selv smertestillende virker for dårlig. Nå må vi avtale avlivning.

I dag (og i grunnen de siste tre ukene) irriterer jeg meg grenseløst over nytt (og dårligere) ERP system som gjør at vi er mindre effektive.

Gammel 23-11-16, 21:27   #502
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Irriterer er ikke rett uttrykk nå. Det som har gjort meg trist i dag er veterinærens dom over pusekatten min. Det er ikke håp, smertene er så store at selv smertestillende virker for dårlig. Nå må vi avtale avlivning.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 23-11-16, 21:50   #503
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bananfluer! Trodde jeg hadde tatt knekken på dem, men neida. Tilbake er de!

Gammel 23-11-16, 21:53   #504
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Takk for alle klemmer.

Jeg har avtalt med Mellomste at hun kjører meg til veterinæren i morgen, jeg vet av erfaring at jeg ikke skal kjøre bil etterpå. Jeg gruer meg skikkelig, jeg vet hva jeg går til.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 07:43   #505
Bobbelur
...we have cookies

Bobbelur sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg gruer meg skikkelig, jeg vet hva jeg går til.

Jeg gjorde det samme to dager før julaften i fjor. Jeg klarte å kjøre bil, men om noen hadde kunnet vært med så jeg slapp, så hadde jeg foretrukket det. Mange, mange klemmer til dere i dag. Jeg vet at det blir en trasig dag.

Bobbelur er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 12:10   #506
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Det er tøft, Strå!

Det som irriterer nettopp nu: Spunting ved hjemmekontoret mitt. Grrrrr!

Timar er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 12:17   #507
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

At jeg burde vært i dusjen for lengst, men det er jeg ikke. Jeg sitter her og spiser sjokolade. Jeg som ikke burde spise sjokolade.

Så nå må jeg ta meg sammen før jeg blir tjukk. Fordi jeg plutselig spiser sjokolade hver dag. Fordi jeg er sykemeldt og kjeder meg.

Einhyrningur er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 12:20   #508
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Bananfluer! Trodde jeg hadde tatt knekken på dem, men neida. Tilbake er de!

Du har all min sympati, det er ganske likt i Everlyhjemmet også.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 12:40   #509
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå så jeg din melding, Strå.

Da blir bananfluer bagateller, selvsagt. Dønn irriterende bagateller, men dog.

Gammel 24-11-16, 14:45   #510
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

på Stå. Så trist.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 15:31   #511
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Timar, her.

Det er tøft, Strå!

Det som irriterer nettopp nu: Spunting ved hjemmekontoret mitt. Grrrrr!

Oh, yes. Det holder de på med her også, på andre måneden. JEg har ikke hjemmekontor nå, men for noen uker siden, og trengte ofte å begynne dagen med å sove litt frempå pga smerter om natten, men neida, kl 7 satte de i gang!

Gammel 24-11-16, 15:37   #512
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Migrene fra helvete i dag. Hele dagen ødelagt.

Anne C er aktiv nå  
Gammel 24-11-16, 15:56   #513
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idiotisk kollega som spør "skal du ut å handle julegaver nå?" når jeg gikk i retning utgangsdøra tidligere idag. Tok en spørrerunde blant mine mannlige kolleger (har kun menn som kolleger) og ingen, INGEN av dem har noensinne fått det spørsmålet fra vedkommende.

-ea- er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 16:13   #514
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Oh, yes. Det holder de på med her også, på andre måneden. JEg har ikke hjemmekontor nå, men for noen uker siden, og trengte ofte å begynne dagen med å sove litt frempå pga smerter om natten, men neida, kl 7 satte de i gang!

Føler med dere. Slik holdt de på hos oss åtte uker i juli og august. Fra 07-19. Det ble lange dager på jobb. Prosjektet blir ferdig til sommer'n, det blir fint til slutt tror jeg.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 16:14   #515
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Foreldre som inviterer til bursdag samme dag og tidspunkt når det er populært arrangement på skolen, og dette er 1 klasse.

Gammel 24-11-16, 16:16   #516
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Foreldre som inviterer til bursdag samme dag og tidspunkt når det er populært arrangement på skolen, og dette er 1 klasse.

Sikker på at de vet om det?

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 17:58   #517
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Sikker på at de vet om det?

Vet ikke, så jeg har sendt sms....

Gammel 24-11-16, 20:05   #518
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Nå så jeg din melding, Strå.

Da blir bananfluer bagateller, selvsagt. Dønn irriterende bagateller, men dog.

Altså, jeg var ikke spydig eller noe, jeg mener at bananfluer er skikkelig møkk å få på kjøkkenet, vi plages med det selv.

Takk for alle klemmer, det hjelper og varmer. Det gikk bedre enn jeg regnet med, hun sovnet på et minutt. Det var utrolig godt at Mellomste var der og kjørte meg til og fra.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 24-11-16, 21:25   #519
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Så leit, Strå.

Jeg skulle bare inn og få ut litt gruff over elever som leverer andres arbeid som sitt eget. Tror de virkelig vi ikke oppdager det? Tror de virkelig det er bedre å få IV enn 2?

Gammel 24-11-16, 22:24   #520
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Altså, jeg var ikke spydig eller noe, jeg mener at bananfluer er skikkelig møkk å få på kjøkkenet, vi plages med det selv.

Takk for alle klemmer, det hjelper og varmer. Det gikk bedre enn jeg regnet med, hun sovnet på et minutt. Det var utrolig godt at Mellomste var der og kjørte meg til og fra.

Skjønte at du ikke var spydig altså, bare bladde opp og da stakk "bananfluer! " seg ut som en sår tommel!

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:26.