|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ustabil
|
Sv: Verdens feteste syvåringMen for å sporet tilbake til tema: Jeg syns det er tragisk å la barn bli så overvektige. Men jeg syns også det er ganske tragisk å lage det til allmenn forlystelse på internett. Det minner litt for mye om utstilling av "raringer" på sirkus. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Verdens feteste syvåring
Jeg så ikke på dette som et innslag til allmenn forlystelse, men heller som skrekk og advarsel.
|
|
|
|
#3 |
|
Textrovert
|
Eh, jeg kommer ikke til å slutte å gå på mækkern selv om jeg har sett videoen og lest om dette. Våre sporadiske turer til mækkern kan da umulig sammenlignes med et sykelig kosthold som blir opprettholdt av en uvitende/resignert/syk mor. Det finnes tross alt en mellomting mellom dette kostholdet og økologisk grønnsakmiddag syv dager i uka.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ustabil
|
Jeg er ikke enig. Jeg ville oppfattet det mer som en advarsel eller en påminnelse om viktigheten av kosthold hvis barnet hadde veid 60 kilo, og ikke 220. For denne saken handler ikke om kosthold i betydningen velge sunt fremfor usunt. Denne saken handler om å overspise så til de grader, med mors hjelp. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fortynnet
|
Sv: Verdens feteste syvåringJeg syns også dette er et så ekstremt tilfelle og så langt ute, at jeg kan ikke se at det har noe som helst med meg eller ungenes forhold til mat/junkfood å gjøre. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|