|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva om Donald Trump blir president?Ja, og jeg er ikke sikker på at det samme ikke kunne skjedd her. Donald Trump har ikke en fremtoning og en bakgrunn som appellerer til oss nordmenn, og derfor blir det så tydelig for oss. Men holdningene hans, uttalelsene, de kunne like gjerne ha slått igjennom her, hadde de kommet i en annen innpakning, tilpasset vår smak og kultur. Som i en blond, pen og smilende jente, som ytrer tilsvarende skremmende meninger, med innestemme på syngende dialekt. Mer skal det faktisk ikke til.
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva om Donald Trump blir president?
Jeg vil vel si at det nærmeste Norge kan komme på nåværende tidspunkt er FrP i regjering, og vel..
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp. Akkurat dette. Det er jo langt forbi skremmende at hun har folk som går i demotog for henne og mener at hun ikke har nok makt på tross av at hun er statsråd med ansvar for nettopp det området folk mener hun må få enda mer makt i forhold til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert textrovert
|
Jeg stjal denne og la den på min fb.
![]() |
| Trådverktøy | |