Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

[SKAM] Innlegg 1003-2000

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-10-16, 15:26   #181
Candy Darling
Prettiest mess ever seen

Candy Darling sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [SKAM] Innlegg 1003-2000

Åååh.

Men åh. Helt tydelig på at det hintes om at Even har (hatt) mentale issues.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 15:36   #182
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Even tenker mørkt altså. Det med at døden er eneste måte å unnslippe på ... Det er noen issues der. Og hvordan vil Isak takle dette med tanke på at han også har en psykisk syk mor.

banana: i Skam -fangruppa for deg over 20 år ble det ihvertfall nevnt.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 15:44   #183
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Da tenker jeg vi stopper der. Dette er så bra som det trenger bli denne sesongen!

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 15:46   #184
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Men ja Ååååh. Kjærlighet er så fint!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 15:53   #185
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Åååååååååå!!!!!

Gammel 29-10-16, 16:51   #186
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 38
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pappalille, her.

Da tenker jeg vi stopper der. Dette er så bra som det trenger bli denne sesongen!

Nei! Jeg er ikke fornøyd før Isak blir komfortabel med seg sjøl og tør å stå for den han er. Ikke at jeg synes det er nødvendig å komme offentlig ut av skapet med et brak, men at han kan slippe å fake interesse for jenter foran vennene sine, få lov til å avvise folk man ikke er interessert i, slippe å gjemme seg av frykt for andres reaksjoner - det er det viktigste, synes jeg. Isak er fiktiv, og jeg er ikke så engasjert i karakteren - mer i signaleffekten. Det begynner å bli innmari lenge siden Fucking Åmål. 00-erne mine har ikke sett den, en gang. Hvor mange ungdomsfilmer og -serier med homofile hovedpersoner finnes det? Unge trenger gode rollemodeller, det er ikke nok å bare fortelle hverandre at vi aksepterer alle uansett legning - jeg tror det er viktig å se at folk er forskjellige også. Samfunnet vårt trenger at Isak ikke bare får oppleve kjærlighet, men at vennene hans støtter ham i det.

Gammel 29-10-16, 16:51   #187
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Nydelig!
Jeg er så imponert over skuespillerne!

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 17:41   #188
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Gammel 29-10-16, 18:43   #189
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er helt himmelfallen over de siste to klippene. Men jeg, som andre, forventer også en del dramatikk fremover. Både i forhold til Emma og Sonja, men også med tanke på Even og hans mulige bakgrunn med psykiske vansker. Det blir i hvertfall utrolig spennende fremover!

Og jeg håper virkelig at Isak kommer ut av skapet for vennene sine i løpet av sesongen. Signaleffekt, som noen nevnte og alt det der.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 20:14   #190
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om R+J referansane held fram så ser eg ikkje bort frå at denne sesongen ende svært så mørkt.

Gammel 29-10-16, 20:25   #191
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Dere som følger med på kommentarfelt og diskusjoner på FB: Hvordan reagerer ungdommen nu til dags på disse kjærlighetsscenene?

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 20:30   #192
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følger ikke med. Men jeg har en 00-modell. I ettermiddag hørte jeg "åååhh" fra rommet hennes, og der satt hun og så på Isak og Even med tårer og stjerner i øynene.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 20:30   #193
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sønn 15 år: "skam er SKIKKELIG kleint ass." (det siste klippet).

Det siste jeg leste på FB er at ungdommen er dritredd for at sesongen skal ende med tragedie.

Gammel 29-10-16, 20:32   #194
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Jeg følger bare med på den voksne siden.

Jeg håper også at Isak klarer å stå for den han er til slutt, uavhengig av Even, dersom det m til. Jeg er sikker på at Andem lar Isak lande på beina på den ene eller andre måten. Jeg er mer usikker på Even, men jeg håper at de to guttene kan finne balanse i hverandre. Et dukkehjem endte ikke slik vi fryktet, heldigvis. Nå håper jeg Romeo og Julie bare snuser på tematikken. Men at selvmord kan være tema (uten å fullbyrdes) tror jeg nok egentlig.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 20:35   #195
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hot Lips, her.

Dere som følger med på kommentarfelt og diskusjoner på FB: Hvordan reagerer ungdommen nu til dags på disse kjærlighetsscenene?

Tok en ny titt og den ungdomsskam-gruppa er full av hjerter og glede og entusiasme.

Gammel 29-10-16, 20:41   #196
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Tok en ny titt og den ungdomsskam-gruppa er full av hjerter og glede og entusiasme.

Så bra!

Hot Lips er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 21:01   #197
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Å, de er nå utrolig søte, da!

Men håper virkelig på at de ikke gjør det så vanskelig for seg selv i forhold til resten av vennegjengen. Da mener jeg å bryte avtaler, snike rundt og såre folk for å gjemme seg i skapet.

amylin er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 21:21   #198
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Det er ingen her som har kommentert Evens t-skjorte i siste klipp? Jeg tør ikke prøve meg, liker bedre at andre skriver det jeg tenker.

Gammel 29-10-16, 21:25   #199
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Det er ingen her som har kommentert Evens t-skjorte i siste klipp? Jeg tør ikke prøve meg, liker bedre at andre skriver det jeg tenker.

Eg lurte og veldig på den. Særleg når han ligg med Isak i armkroken og den frelser-posituren

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv  
Gammel 29-10-16, 21:30   #200
Turban Smukk
sukk

Turban Smukk sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Turban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelenTurban Smukk er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er ikke det Eskilds T-skjorte, forresten?

Turban Smukk er ikke aktiv  
Lukket tråd

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:24.