|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Men altså. Jeg synes historien er helt elendig som dekkhistorie, men den er jo godt underbygd av intervjuer og bilder fra Italia-oppholdet. Jeg synes den er så elendig som dekkhistorie at jeg tror den er sann. Og så har hun jo oppgitt salven på på legemiddelskjemaet som må fylles ut når hun dopingtestes. Og dessuten testes de jo hele tiden, så det høres rart ut at det liksom skal være delen for tidligere inntak av anabole steroider.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?
Really? Jeg ser bare støtteerklæringer og krav om at hun må dømmes mildt.
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Har du lest denne tråden?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glamorøs
|
Ja, og jeg ser ikke noe krav om korsfestelse her heller. Jeg ser noen (deriblant meg) mener hun bør ta ansvar, men også masse, masse støtteerklæringer og mange mener tydeligvis også at hun skal dømmens mye mildere fordi hun er den hun er.
|
|
|
#5 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?Enig med Tallulah. Å synes at historien er litt vel tynn og mene at hun må ta ansvar for det som har skjedd, tabbe eller ikke (som er slik jeg oppfatter holdningene i denne tråden), er ikke å rope om korsfestelse.
|
|
|
#6 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har vel ikke sett noen her påstå at hun skal dømmes mildere fordi hun er den hun er? Det er jo isåfall helt meningsløst. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jepp.
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
|