Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-10-16, 13:59   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ny blogg - hvordan nå ut til folk?

Hvor er det blitt av bloggen din Albertine?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:01   #2
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Hvor er det blitt av bloggen din Albertine?

Den er borte. Jeg vurderte lenge frem og tilbake i går om jeg skulle beholde den og valgte å ta den bort. Mange uttrykte det jeg var redd for, så jeg prioriterer beskyttelse for meg selv, jobben min og ikke minst barna mine fremfor å dele. Jeg skal heller se på andre måter å uttrykke meg på.

Gammel 16-10-16, 14:25   #3
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Den er borte. Jeg vurderte lenge frem og tilbake i går om jeg skulle beholde den og valgte å ta den bort. Mange uttrykte det jeg var redd for, så jeg prioriterer beskyttelse for meg selv, jobben min og ikke minst barna mine fremfor å dele. Jeg skal heller se på andre måter å uttrykke meg på.

Så synd at du tok den bort.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 14:35   #4
Albertine

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Så synd at du tok den bort.

Hvorfor?

Gammel 16-10-16, 14:43   #5
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Hvorfor?

Fordi det er et viktig tema.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-16, 15:46   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor?

Jeg synes også det var synd at du tok den bort. Jeg skjønner at du vil beskytte deg selv og familien din, men jeg synes det er et veldig viktig tema som bør komme mer frem i lyset.

Gammel 16-10-16, 14:38   #7
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg skjønner hvorfor du har tatt den bort, jeg var begynt å lese men jeg syns det var så sterk lesing at jeg klarte ikke lese alt i går. Det hadde vært en blogg jeg gjerne kunne tenkt meg å lese resten av fordi jeg syns det er et veldig viktig tema å belyse.

Gammel 16-10-16, 15:46   #8
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg skjønner hvorfor du har tatt den bort, jeg var begynt å lese men jeg syns det var så sterk lesing at jeg klarte ikke lese alt i går. Det hadde vært en blogg jeg gjerne kunne tenkt meg å lese resten av fordi jeg syns det er et veldig viktig tema å belyse.

Dette.

Gammel 16-10-16, 14:46   #9
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Jeg begynte å lese den i går, og skjønner valget ditt. Det var en sterk fortelling og sikkert ikke enkelt å ha den liggende så åpen. Jeg vil mer enn gjerne lese boka di når den kommer ut, så jeg stiller meg på liste der isteden, hvis du vil gi beskjed når du har kommet dit.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:00.